Vår!

Känner ni inte hur energin bara har fyllts på i kroppen denna helg. Det har varit en helt underbar helg i solen. Har spenderat helgen i Lund hos pojkvännen min. Vi har myst och slappat en massa. I Fredags var delia här och på kvällen fick vi sällskap av ortega och Dario och hade lite coctail kväll, jätte trevligt var det. Igår var vi ute och promenerade på stan en sväng och käkade glass och bara njöt av de varma solstrålarna. På kvällen blev det utgång med samma gäng som dagen innan minus delia, som tyvärr inte kunde följa med. Träffade lite gammalt folk som man inte sett på ett tag vilket alltid är kul. Nä nu ska vi kila iväg och kolla på bio, vi hörs senare
/emmelie

Comments
Postat av: OLIVIA

SVAR: Jag är väldigt avudsjuk!!

2009-04-05 @ 21:31:09
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: Tanja

hihi hittar inte kaplen till kameran. MEN caroline har en kortläsare hemma så ska lägga in dem nu :D

2009-04-06 @ 20:21:08
Postat av: johanna - Au pair 2009

tjejer, jag ville bara säga att jag saknar er GRYMT mycket och att jag l o v e ! hoppas vi ses snart!!!!

2009-04-07 @ 04:29:06
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0