Zlatan, en dålig fotbollsspelare

På den senaste tiden, eller under en längre tid rättare sagt, har jag både hört och läst vad folk tycker om Zlatans framgång i Inter. Från att ha gått från fjuttiga (förstå mig rätt) till det italienska topplaget Inter efter att ha spelat i Juventus, har han haft en sjuhejdare till karriär. Jag har hört att folk säger att han inte är en bra fotbollsspelare. Jag tror att folk har svårt att ursklija på vad som är bra och dåligt jämtemot vad man själv tycker är bra och dåligt. Att säga att Zlatan är en dålig fotbollsspelare är något jag anser man inte kan uttrycka sig om. Skulle det ligga nån sanning i det uttalande, hade han inte spelat i dem lag han spelat, fått den uppmärksamheten har får, för visst kan inte hela fotbollsvärlden ha fel? Däremot om man säger jag tycker inte att Zlatar spelar bra, är en helt annat femma för så har man sagt vad man tycker, istället för att säga Zlatan är. Förstår ni skillnaden? Det är precis som man skulle säga att Andrea Bocelli är en kass tenor, för visst kan inte ett par miljoner flugor ha fel?

Och vem kan undgå denna människas karisma och underbara leende?

 




 

Comments
Postat av: johanna - Au pair 2009

i just wanted 2 say that i miss u so much girls!!!!!

2009-04-09 @ 22:26:12
URL: http://yellowladie.blogg.se/
Postat av: i huvudet på thåström

haaaallåå UPPDATERA!

2009-04-21 @ 15:13:43
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0