dagens tips

Dagens tips handlar om håret. Ja, jag som många andra har kommit in i en dålig vana genom att tvätta håret varje dag. Detta är inte bra, för då börjar håret att producera mera fett och man kommer in i en ond cirkel. De säga att håret efter ett tag börja att tvätta "sig själv" vilket innebär att du kan gå upp emot 10 dagar utan att vätta håret och ändå känna dig fräch. Så mitt tips är att inte tvätta håret så ofta för de sliter på det och de är jobbit att behöva tvätta de hela tiden, hamna inte i den dåliga vanan, om ni inte redan gjort de.


Comments
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-06 @ 13:57:45
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0