Dagens Tips: Mascara

Idag tipsar vi om en dundermascaran från Dior. Mascaran fyller ut fransarna och samtidigt förlänger dem. Den passar både till fest och till vardags beroende hur mycket du väljer att använda.





Ett minus idag är mascaran Colossal Volume från Maybelline som glatt införskaffades häromdagen på Ullared. Det sägs att denna mascaran ska ge fantaskist volym, vilket säger sig själv på namnet, och till och med tjejerna på Kicks rekommenderade denna för dem som vill ha mer volym. Den funkade inte så bra på oss.. Men den får ett plus för att den separerar fransarna väldigt fint!


Comments
Postat av: Nathalie

Har använt Diorshow i ett par år nu och är så jäkla nöjd med den. Eftersom jag redan har mörka ögonfransar så använder jag inte blackout men den gör mina fransar väääääldigt svarta annars haha. Brukar ofta få den när jag ska gå catwalk.

Annars är min andra favorit deras iconic som böjer på en och samma gång, det är något jag behöver! ;D

2009-03-01 @ 20:53:10
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Tack för din/er kommentar! Ni är med i valet av Veckans blogg. Håll utkik under helgen! :)

2009-03-02 @ 19:09:28
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0