Storasyster ser dig 7/3

Stora bloggar

Bobby - eller Kändisfrisören, kanske man ska kalla honom. Han har nu vit på stor middag och visar bilder från det. Tydligen är han bra kompis med blondinbella och linda rosing. Han medverkar i Lindas version av "the bachelor" som går på Kanal 5 nu. värt ett besök? Avgör du! För övrigt om du är intresserad av en klippning i Bobbys hårstudio i Stockholm så finns all info här också.

Desirée - Hmm... Riktigt fjortis rent ut sagt. Det ända positiva är väl att hon nu visar lite olika sätt att tjäna pengar på sin blogg. Här hitar du henne.

LILY - den här tjejen verkar jordnära och svarar just nu på ett par frågor om just schampoo. värt att kika in på!


Random bloggar

Bownii - den här inspirerande tjej tipsar just nu om allt från Ben & Jerry's till läååglans. värt ett besök!

Saarad - har du också haft problemet att inte vetat vad du ska ha på dig? den här tjejen har det problemet, kanske har nåt tips? Här hittar du bloggen.

HODA - Ett trogen Roma fan, det är beundrasvärt!! Hon tipsar just nu om en bra film (har sett den själv och rekommenderar den!). Skarp tjej som inte bryr sig om vad andra tycker och kör sitt eget race, all power to her! Är också glad över att hon är en god vän till mig (Delia), en liten parantes bara! Men här hittar du bloggen!


Comments
Postat av: Anonym

Eran blogg är grymt bra! :)



Kram

/Linnea

2009-03-09 @ 18:12:07
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, Linnéa här igen hehe :P



Men idag så tänkte jag ge min dag till alla mina läsare, till alla som nånsin läst min blogg, för ni är verkligen bäst och utan er så vore min blogg ingen blogg.



Det spelar ingen roll om ni har varit med eller emot mig, att få kommentarer är bland det roligaste jag vet, så tack så mycket!



Har gjort ett litet inlägg som är till alla mina läsare också hihi !



Ha en bra dag



Kram

/Linnéa

2009-03-14 @ 16:40:33
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0