Det är så härligt att gå i solen!

Äntligen hade vi vår efterlängtade tjejkväll hos Tanja! Medan Emmelie o Poffe säkerligen glassar runder på Greklands gator och äter god mat och njuter av massa sol och bad, underhöll vi oss genom att titta på Brudduellen, My best friend's girl och Twilight samtidigt som vi smuttade på våra drinkar och cider..... Efter att ha tittat på den sistnämnda förstår jag fortfarande icke vad det är som gör att folk är helt sålda på den. Jag antar att det är samma anda som med Harry Potter och Sagan om ringen trilogin..

Idag har jag varit ute stor del av dagen, cyklade en jäkligt lång runda och ahr ingen aning om vart jag hamnade innan jag vände tillbaka. Till slut hamna jag nere vid havet och cukla längs med stranden. Det är full rulle i hela stan idag. Beach handboll och marknad från olika länder i Europa. Helt klart den varmaste dagen på hela året än så länge och hörde innan på nyheterna att det ska bli varmare imorgon! Skäms på er som sitter inne i detta fina vädret! Jag passade på att sola lite uppe vid Kärnan dock hade jag ingen bikini men det sket jag i och låg där i min bh och shorts. Härligt värre.

Har köpt förkläde till studenten så klänningen inte missfärgas av allt man ska hänga runt halsen. Shit, det är bara fem skoldagar kvar! Frågan är vilken låt vi ska springa ut till, jag har föreslagit Champione (bara refrängen) med E-type och har fått ett förslag på Boten Anna också.. Får väl la se vilken det blir.

Vad säger ni, Boten Anna...........




........... Eller Champione?


Comments
Postat av: i huvudet på thåström

boten anna för fasiken!! :D

2009-06-05 @ 23:07:35
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0