Flugor och solsken

God morgon!

Det enda jag gillar med flugor så här års är att det är ett tecken på att sommaren är på g. Riktigt skönt att vakna upp till solen som lyser igenom springorna från min rullgardin, och fågelkvitter. Idag blir det till att kila ner till Gröningen och njuta av vädret och återigen, skäms på er som sitter inne idag! Ska grilla med några från klassen, hoppas all dyker upp! Jag drömde faktiskt om grillningen idag och då dök alla upp. Däremot drömde jag också att jag gick förbi Polhemskolan och råkade skrika något och självklart med min tur tystnade alla just de sekundera. En hel armé av elever började jaga mig och jag fick springa snabbt som en gasell!



Comments
Postat av: Anonym

- man kan inte gilla flugor ju :(

2009-06-10 @ 00:12:23
URL: http://hodamerei.webblogg.se/
Postat av: johanna

jag ville bara säga GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS och att jag saknar och älskar er och tänker på er idag och önskar jag kunde fira med er, men idag är det eran idag och ni kommer att ha det så jävla roligt!!! hälsa familjen från mig, vi ses snart mina tjejer!!

2009-06-12 @ 16:06:08
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0