One down, another one to go

Så var första halvlek avklarad och Barcelona tar ledningen. Självfallet slog jag inte på tvn förrän efter en kvart efter nedsläppet och förstod att någon gjorde mål då jag hörde folk jubla som aldrig förr vid puben som ligger precis här bredvid. Jag tar tillbaka det jag sa innan till folk att Manchester tar hem segern efter att ha sett hur de båda lagen spelar ikväll.

Jag hade inte bangat att åka till Greklands största ö, Keffalonien, och glassa runder i 30 graders värme med sol, bad, god mat o dryck och roliga aktiviteter! Med detta tråkiga vädret känns det som om vi är tillbaka till höstvädret... Guess what, faktum är att Emmelie o Poffe faktiskt är på Greklands största ö och njuter av allt ovanstående. Är sjukt avis!

Nä, back to the game nu!

Peace.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0