So far, so good!

Denna vecka har varit en bra en, än så länge! Rollspelet i skolan gick bra där vi skulle ha en Pirate Bay rättegång vilket gick jättebra. Jag var åklagare tillsammans med Emmelie och alla gjorde verkligen ett toppen jobb!

Igår ringde min kära bror mig från Slovenien och sa att han kommer på min student. Kan ni tänka er hur glad jag var efter det samtalet! Fattas bara att resten av min kära familj kommer. Alltid är det någon som bojkottar festligheter men studenten tar man ju bara en gång.

Idag hade vi den tredje kampen i Humanuskampen där vi skulle koreogrofera en låt. Alla klasser fick en skiva på tre olika låtar att välja mellan och vi valde Missy Elliots Shake it with your pom pom. Som titeln heter innehöll dansen mycket shakande men det var hur kul som helst. Och gissa vem som vann? VI SÅKLART! Skrapade ihop 37 poäng av 40
möjliga. Här är låten som vi dansade till. Bra jobbat Sebastian, Emmelie, Ismael, Kajsa och Sofia! OCh självklart Dario som hoppade in på slutet!
 

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/Website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0